Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada 101 Things i Learned in Advertising School (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
13.0 x 18.0 x 2.5 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9780451496713

101 Things i Learned in Advertising School (en Inglés)

Matthew Frederick (Autor) · Tracy Arrington (Autor) · Crown Publishing Group (NY) · Tapa Dura

101 Things i Learned in Advertising School (en Inglés) - Arrington, Tracy ; Frederick, Matthew

Libro Nuevo

S/ 74,55

S/ 149,10

Ahorras: S/ 74,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "101 Things i Learned in Advertising School (en Inglés)"

Providing unique, accessible lessons on advertising, this title in the bestselling 101 Things I Learned(R) series is a perfect resource for students, recent graduates, general readers, and even seasoned professionals. The advertising industry is fast paced and confusing, and so is advertising school. This installment in the 101 Things I Learned(R) series is for the student lost in a sea of jargon, data, and creative dead-ends. One hundred and one illustrated lessons offer thoughtful, entertaining insights into consumer psychology, media, audience targeting, creativity, and design, illuminating a range of provocative questions: Why is half of advertising bound to fail? Why should a mug in an ad be displayed with its handle to the right? How did the ban on cigarette advertising create more smokers? Why do people fall for propaganda? When doesn't sex sell? Written by an experienced advertising executive and instructor, 101 Things I Learned(R) in Advertising School is sure to appeal to students, to seasoned professionals seeking new ways to craft an ad campaign, and to small-business owners looking to increase awareness of their brand.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes