Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Comparison of Intrinsic and Extrinsic Classroom Motivational Orientations of Gifted and Learning Disabled Students: Dissertation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
116
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781514250990

A Comparison of Intrinsic and Extrinsic Classroom Motivational Orientations of Gifted and Learning Disabled Students: Dissertation (en Inglés)

Gunnar E. Skollingsberg Phd (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

A Comparison of Intrinsic and Extrinsic Classroom Motivational Orientations of Gifted and Learning Disabled Students: Dissertation (en Inglés) - Skollingsberg Phd, Gunnar E.

Libro Físico

S/ 57,24

S/ 114,48

Ahorras: S/ 57,24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Comparison of Intrinsic and Extrinsic Classroom Motivational Orientations of Gifted and Learning Disabled Students: Dissertation (en Inglés)"

This is a PhD dissertation in the field of educational psychology (completed in 2003). As such, this book describes the details of a research project that involved measuring the levels of academically-related intrinsic and extrinsic motivation among a group of 57 gifted/talented students and a group of 53 learning disabled students in grades four through nine (using Dr. Susan Harter's A Scale of Intrinsic vs Extrinsic Orientation in the Classroom). The results from these group measurements are compared, both by grade levels and by ages. The average reader will likely not find this book to be very "entertaining" - this is a step-by-step description of a scientific comparison research study that follows the organization and writing style (using academic jargon) of a typical doctoral dissertation. Classroom motivation has always been an important topic in our schools, and this dissertation presents one research study that provides additional information on this subject. The data and information contained in this dissertation would be of particular interest to classroom teachers, school administrators, college and university students and faculty, educational researchers, as well as parents and others who have an interest in original research studies related to the classroom motivational orientations of gifted and learning disabled students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes