Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Acquisition of German Sola 44 (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
407
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.4 cm
Peso
0.76 kg.
ISBN
3110263769
ISBN13
9783110263763

Acquisition of German Sola 44 (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)

Anne Vainikka (Autor) · Martha Young-Scholten (Autor) · Walter de Gruyter · Tapa Dura

Acquisition of German Sola 44 (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés) - Vainikka, Anne ; Young-Scholten, Martha

Libro Nuevo

S/ 1.110,28

S/ 2.220,57

Ahorras: S/ 1.110,28

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Acquisition of German Sola 44 (Studies on Language Acquisition [Sola]) (en Inglés)"

The Acquisition of German: Introducing Organic Grammar brings together work on the acquisition of German from over four decades of child L1 and immigrant L2 learner studies. The book's major feature is new longitudinal data from three secondary school students who began an exchange year in Germany with no German knowledge and attained fluency. Their naturalistic acquisition process -- with a succession of stages described for the first time in L2 acquisition -- is highly similar to that of younger learners. This has important implications for German teaching and for the theory of Universal Grammar and acquisition. Organic Grammar, a variant of generative syntax, is offered as a practical alternative to Chomsky's Minimalism. The analysis focuses on extensive monthly samples of the three students' German development in an input-rich environment. Similar to previous studies, the teenagers build syntactic structure from the bottom up. Two acquired correct word order by the end of the year, the third, who had greater conscious awareness of German grammar, had a divergent route of development, suggesting that language awareness can alter a natural developmental path. The results are addressed in light of recent debates in child-adult differences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes