¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
205
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9783031458019

Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (en Inglés)

Sainz, Jorge ; Sanz, Ismael (Autor) · Springer · Tapa Dura

Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (en Inglés) - Sainz, Jorge ; Sanz, Ismael

Libro Nuevo

S/ 587,33

S/ 1.174,66

Ahorras: S/ 587,33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (en Inglés)"

This edited book focuses on the central and up-to-date issues that represent some of the most relevant challenges and limitations of International Learning Assessments (ILSAs). It specifically sheds light on the general effects of the discontinuation of face-to-face education on students at diverse academic levels during the COVID-19 pandemic.Through the lens of the most relevant experts of the field, it highlights the asymmetric effects on students based on family income, education level, or employment, imposing a heavy toll on those with less resources.It raises issues regarding the impact on the mental health of students and education professionals due to school closures. Modern education is shifting its focus from just scores to detailed, qualitative feedback. Such comprehensive insights help students identify both strengths and growth areas, making assessments more constructive.This book is aimed for researchers in the field of educationalassessments, graduate and postgraduate students, policy makers, and anyone interested in making informed decisions regarding ILSAs. COVID-19 brought immense educational challenges, it also presented an unprecedented opportunity: to reassess and reform existing systems, steering towards assessments that are both fair and empowering.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes