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portada Approximation Theory and Optimization: Tributes to m. J. D. Powell (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0521118441
ISBN13
9780521118446
N° edición
1

Approximation Theory and Optimization: Tributes to m. J. D. Powell (en Inglés)

Buhmann; Iserles (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Approximation Theory and Optimization: Tributes to m. J. D. Powell (en Inglés) - Buhmann; Iserles

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Reseña del libro "Approximation Theory and Optimization: Tributes to m. J. D. Powell (en Inglés)"

This volume is derived from invited talks given at a meeting celebrating Michael Powell's sixtieth birthday and focuses on innovative work in optimization and approximation theory. The individual papers, written by leading authorities in their subjects, are a mix of expository articles and surveys on new work. They have all been reviewed and edited to form a coherent volume that represents the state of the art in an important discipline within mathematics, with highly relevant applications throughout science and engineering.

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