Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 2: Cognitive Process Analyses of Learning and Problem Solving (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367755928
N° edición
1

Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 2: Cognitive Process Analyses of Learning and Problem Solving (en Inglés)

Richard E. Snow, Pat-Anthony Federico, William E. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 2: Cognitive Process Analyses of Learning and Problem Solving (en Inglés) - Richard E. Snow, Pat-Anthony Federico, William E.

Libro Nuevo

S/ 381,34

S/ 762,69

Ahorras: S/ 381,34

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Aptitude, Learning, and Instruction: Volume 2: Cognitive Process Analyses of Learning and Problem Solving (en Inglés)"

For the previous 6 years before publication, Office of Naval Research (ONR) had been conducting a thematically oriented contract research program aimed, in large part, at developing the kind of broad theoretical framework necessary for a workable process interpretation of aptitude, learning, and performance. Originally published in 1980, the papers in this collection are generally addressed to three broad areas that were central to those interests of the ONR Personnel and Training Research Programs. One area is concerned with individual differences information processing, as revealed in simple laboratory or psychometric tests. The second area focuses on the structural aspects of learning and performance, using tools and concepts from semantic memory theory to describe what is learned and how it is learned. And the third area is aimed at the management of instruction: It addresses itself to the kinds of research and instructional designs required for effective implementation of adaptive instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes