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portada ART COLLEGE ADMISSIONS II (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Diseñado por
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 3.4 cm
Peso
0.89 kg.
ISBN13
9780692664407

ART COLLEGE ADMISSIONS II (en Inglés)

Wook Choi (Autor) · Melissa Choi (Ilustrado por) · Jiaru Lin (Diseñado por) · Wook + Lattuada Gallery · Tapa Blanda

ART COLLEGE ADMISSIONS II (en Inglés) - Choi, Wook ; Choi, Melissa ; Lin, Jiaru

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "ART COLLEGE ADMISSIONS II (en Inglés)"

In Part II, you'll gain inside information on the top undergraduate art programs within colleges and universities or art schools throughout the USA. You'll also be introduced to some of the most renowned schools in Europe & Asia, which will broaden your range of schools and programs to choose from. You might also start thinking about having an education overseas and the unique experience it will provide in your growth as an artist or designer. Each school was interviewed, and questions answered by dept. chairs, admissions officers, faculty & staff about any exciting program developments, famous alumni, and advice on the importance of studying art & design today. This guide will potentially help you narrow down or broaden your options, while providing practical information such as application & portfolio requirements, deadlines, and tips on portfolio development. An exciting addition to Part II is reading the advice from various professionals in the creative field firsthand: ranging from CEO's, creative directors, and executives of top art, design, & technology companies, art critics and writers, artists, and designers throughout the world. Read on how they came up with the vision for their company, how technology is affecting their business and outlook, and any personal advice for students graduating and entering the creative fields today.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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