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portada Be Careful What You Speak Into Existence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.4 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781983513343

Be Careful What You Speak Into Existence (en Inglés)

Stephanie a. White (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Be Careful What You Speak Into Existence (en Inglés) - White, Stephanie a.

Libro Físico

S/ 71,47

S/ 142,94

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Be Careful What You Speak Into Existence (en Inglés)"

Author Stephanie A. White knows first hand the importance of speaking situations into existence. She has written this book to express the truth behind the powerful Proverbs. " Death and life are in the power of the tongue, and they that love it shall eat the fruit there of" (Proverbs 18:21 KJV). We do it all the time; every day involving our relationships, employment, health, etc. This book will help you to be slow to speak, or at the least be more cautious to speak words into existence. So just remember, you have the power to speak blessings or lessons into your life. Stay encouraged and be blessed.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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