¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Being Gifted in School: An Introduction to Development, Guidance, and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
470
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.8 x 2.8 cm
Peso
0.86 kg.
ISBN13
9781618218384
N° edición
0002

Being Gifted in School: An Introduction to Development, Guidance, and Teaching (en Inglés)

Laurence J. Coleman (Autor) · Tracy L. Cross (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Being Gifted in School: An Introduction to Development, Guidance, and Teaching (en Inglés) - Coleman, Laurence J. ; Cross, Tracy L.

Libro Físico

S/ 356,92

S/ 713,83

Ahorras: S/ 356,92

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Being Gifted in School: An Introduction to Development, Guidance, and Teaching (en Inglés)"

In this fully revised and expanded second edition, Being Gifted in School: An Introduction to Development, Guidance, and Teaching reviews the past developments within the field of gifted education and identifies the current trends, issues, and beliefs in the field. This book offers the most comprehensive, up-to-date introduction to the field of gifted education available. The authors, who are nationally recognized leaders in the field, discuss definitions and models of giftedness, identification of the gifted, teaching methods and best practices, creativity, counseling and guidance, administrative arrangements, and program prototypes and evaluation. The book is geared toward educators with questions regarding curricular and instructional implementation, administrators facing program planning, parents with an interest in their child's educational opportunities, and advanced undergraduate and graduate students curious about trends within gifted education. By recognizing both typical and atypical gifted students, the authors enourage readers to defy traditional assumptions about gifted children and their education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes