¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Black Males Matter: A Blueprint for Creating School and Classroom Environments to Support Their Academic and Social Development - a Sourcebook (Urban Education Studies Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.7 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781648024597

Black Males Matter: A Blueprint for Creating School and Classroom Environments to Support Their Academic and Social Development - a Sourcebook (Urban Education Studies Series) (en Inglés)

Cherrel Miller Dyce (Autor) · Julius Davis (Autor) · Shadonna Gunn (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Black Males Matter: A Blueprint for Creating School and Classroom Environments to Support Their Academic and Social Development - a Sourcebook (Urban Education Studies Series) (en Inglés) - Miller Dyce, Cherrel ; Davis, Julius ; Gunn, Shadonna

Libro Nuevo

S/ 284,01

S/ 568,02

Ahorras: S/ 284,01

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Black Males Matter: A Blueprint for Creating School and Classroom Environments to Support Their Academic and Social Development - a Sourcebook (Urban Education Studies Series) (en Inglés)"

A major premise of the book is that teachers, school leaders, and school support staff are not taught how to create school and classroom environments to support the academic and social success of Black male students. The purpose of this book is to help champion a paradigmatic shift in educating Black males. This books aims to provide an asset and solution-based framework that connects the educational system with community cultural wealth and educational outcomes. The text will be a sourcebook for in-service and pre-service teachers, administrators, district leaders, and school support staff to utilize in their quest to increase academic and social success for their Black male students. Adopting a strengths-based epistemological stance, this book will provide concerned constituencies with a framework from which to engage and produce success.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes