Compartir
Brand Meaning: Meaning, Myth and Mystique in Today’s Brands (en Inglés)
Mark Batey (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Brand Meaning: Meaning, Myth and Mystique in Today’s Brands (en Inglés) - Mark Batey
S/ 240,81
S/ 481,62
Ahorras: S/ 240,81
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 18 de Junio y el
Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Brand Meaning: Meaning, Myth and Mystique in Today’s Brands (en Inglés)"
This second edition of Brand Meaning lays out new territory for the understanding of how brands both acquire and provide meaning. The author draws on his experience with leading international companies to propose a compelling framework for the conscious and unconscious ways in which people connect with products and brands. Revised and updated, it contains contemporary as well as classic examples of brand meaning in practice from various countries, and expands on the theory, methods and applications of brand meaning. The book’s multidisciplinary approach and concise yet comprehensive content makes it an ideal supplemental reader for undergraduate, graduate, and MBA courses, as well as valuable reading for practitioners in the fields of marketing, advertising and consumer research. For more information, visit www.brandmeaning.com.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.