¡Envíos GRATIS a todo el Perú por compras superiores a S/89.00!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Brands: Meaning and Value in Media Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415347165
ISBN13
9780415347167
N° edición
1
Categorías

Brands: Meaning and Value in Media Culture (en Inglés)

Adam Arvidsson (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Brands: Meaning and Value in Media Culture (en Inglés) - Adam Arvidsson

Libro Físico

S/ 215,81

S/ 431,61

Ahorras: S/ 215,81

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Mayo y el Viernes 24 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Brands: Meaning and Value in Media Culture (en Inglés)"

Drawing on rich empirical material, this revealing book builds up a critical theory, arguing that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. When branding lifestyles or value complexes onto their products, companies assume that consumers desire products for their ability to give meaning to their lives. Yet, brands also have a key function within managerial strategy. Examining the history of audience and market research, marketing thought and advertising strategy; the first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics to present the first systematic theory of brands: the brand as a key institution in information capitalism. It includes chapters on: consumption marketing brand management online branding  the brand as informational capital. Richly illustrated with case studies from market research, advertising, shop displays, mobile phones, the internet and virtual companies, this outstanding book is essential reading for students and researchers of the sociology of media, cultural studies, advertising and consumer studies and marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes