¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bridging Discourses in the esl Classroom: Students, Teachers and Researchers (Bloomsbury Classics in Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350063273
Categorías

Bridging Discourses in the esl Classroom: Students, Teachers and Researchers (Bloomsbury Classics in Linguistics) (en Inglés)

Pauline (University Of New South Wales, Australia) Gibbons (Autor) · Bloomsbury Publishing Plc · Tapa Blanda

Bridging Discourses in the esl Classroom: Students, Teachers and Researchers (Bloomsbury Classics in Linguistics) (en Inglés) - Pauline (University Of New South Wales, Australia) Gibbons

Libro Nuevo

S/ 132,56

S/ 265,12

Ahorras: S/ 132,56

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bridging Discourses in the esl Classroom: Students, Teachers and Researchers (Bloomsbury Classics in Linguistics) (en Inglés)"

Bridging Discourses in the ESL Classroom is concerned with the nature of talk in multilingual classrooms. Examining the interactions between students learning in and through English as a second language and their teachers, this book identifies the patterns of discourse which support and enable both second language development and the learning of curriculum knowledge. These patterns are `bridging discourses', combining the everyday language used by the student with the specialised language of the academic register. Drawing on second language acquisition research and systemic functional linguistic theory, in particular the work of Halliday and Vygotsky, Pauline Gibbons develops tools to view classroom talk through a powerful interdisciplinary lens. Putting forward an innovative new theory of classroom discourse analysis, this book focuses on applying theory to practice. This is an invaluable resource for all teachers, researchers and students of linguistics and education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes