¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Brown‐Eyed Leaders of the Sun: A Portrait of Latina/o Educational Leaders (HC) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9781681234502

Brown‐Eyed Leaders of the Sun: A Portrait of Latina/o Educational Leaders (HC) (en Inglés)

Hernandez, Frank ; Murakami, Elizabeth (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Brown‐Eyed Leaders of the Sun: A Portrait of Latina/o Educational Leaders (HC) (en Inglés) - Hernandez, Frank ; Murakami, Elizabeth

Libro Nuevo

S/ 480,69

S/ 961,39

Ahorras: S/ 480,69

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Brown‐Eyed Leaders of the Sun: A Portrait of Latina/o Educational Leaders (HC) (en Inglés)"

This volume focuses on the important relationship between racial and ethnic identity and requirements for Latino/a educational leaders today. As the racial and ethnic diversity of communities continues to rise, there is an increasing need for the diversification of school leaders who can improve student success, retention, engagement, and successful academic achievement. This entails a deeper understanding about the role/definitions of leadership among communities of color, leadership succession, the importance of gender/ethnic differences, as well as methods for recruitment, retention and development of school administrators and other school leaders of color in education. Latina/o school leaders, their personal histories, leadership challenges related to gender and race, contributions, roles, responsibilities, and career aspirations, both personal and organizational, are undocumented in the school leadership research. A study of Latina/o leaders that examines leadership experiences, the relationship between leadership and identity, and career aspiration offers important dimensions for the field of educational leadership. For these reasons, examining Latina/os and school leadership is both timely and relevant to our K‐12 schools, educational leadership programs, and changing demographics. The secondary purpose of this publication is to enrich the preparation of school administrators of color, as to the skills and knowledge necessary to serve the needs of students in contemporary times.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes