Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781438479743

Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)

Zachary A. Casey; Shannon K. Mcmanimon (Autor) · Suny Press · Tapa Blanda

Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés) - Zachary A. Casey; Shannon K. Mcmanimon

Libro Nuevo

S/ 171,00

S/ 341,99

Ahorras: S/ 171,00

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)"

An in-depth account and model of antiracist professional development for white practicing teachers.Antiracist professional development for white teachers often follows a one-size-fits-all model, focusing on narrow notions of race and especially white privilege at the expense of more radical analyses of white supremacy. Frustrated with this model, Zachary A. Casey and Shannon K. McManimon, both white teacher educators, developed a two-year professional development seminar called “RaceWork” with eight white practicing teachers committed to advancing antiracism in their classrooms, schools, and communities. Drawing on interviews, field notes, teacher reflections, and classroom observations, Building Pedagogues details the program’s theoretical and pedagogical foundations; Casey and McManimon’s unique tripartite approach to race and racism at personal, local, and structural levels; learnings, strategies, and practical interventions that emerged from the program; and the challenges and resistance these teachers faced. As the story of RaceWork and a model for implementing it, the book concludes by reminding its audience of teachers, teacher educators, and researchers that antiracist professional development is a continual, open-ended process. The work of building pedagogues is an ongoing process.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes