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portada Campaigning in the Aftermath of the 2020 Elections: A Communications Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781538161258

Campaigning in the Aftermath of the 2020 Elections: A Communications Perspective (en Inglés)

Denton, Robert E. (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Campaigning in the Aftermath of the 2020 Elections: A Communications Perspective (en Inglés) - Denton, Robert E.

Libro Físico

S/ 474,73

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Campaigning in the Aftermath of the 2020 Elections: A Communications Perspective (en Inglés)"

This volume explores post-election political communication from the 2020 election day until the inauguration of President Joseph R. Biden. Chapters address political branding, partisan argumentation, media coverage, President Trump's January 6 address and his discursive strategy, political advertising and cartoons, and post-election lawsuits.

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