¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Changing Schools (Routledge Revivals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367422790
N° edición
1

Changing Schools (Routledge Revivals) (en Inglés)

Lynda Measor; Peter Woods (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Changing Schools (Routledge Revivals) (en Inglés) - Lynda Measor; Peter Woods

Libro Nuevo

S/ 139,55

S/ 279,11

Ahorras: S/ 139,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Changing Schools (Routledge Revivals) (en Inglés)"

Changing schools at 11 or 12+ is a critical, often traumatic event in a pupil's career. Earlier studies had looked at this transitional stage from the schools' point of view, in the light of institutional aims and objectives. Originally published in 1984, this richly detailed and readable study looks at it from the pupils' point of view: it illustrates their perceptions of the transfer, their anxieties and their experiences.The book is the result of a research project, in which children transferring from a typical middle school to a typical comprehensive in a Midlands town were observed over a period of eighteen months. The authors reveal various ways in which children adjust to a large, more complex school organisation, to new forms of discipline and authority, and new demands in school work. They emphasise the significance of teenage culture during this period, and identify an important area of interplay between school culture and sub-culture. They pay special attention to gender identities, and the ways in which these affect pupils' responses to different subjects in the curriculum.Finally, they consider the theoretical and policy implications of their survey, and make positive recommendations for improving school and classroom practice at both primary and secondary level.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes