Libros para mamá: ¡Hasta 60% OFF y despacho en 24 horas!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Collective Genius: The Art And Practice Of Leading Innovation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.5 x 3.0 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781422130025

Collective Genius: The Art And Practice Of Leading Innovation (en Inglés)

Linda A. Hill (Autor) · Greg Brandeau (Autor) · Emily Truelove (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Collective Genius: The Art And Practice Of Leading Innovation (en Inglés) - Hill, Linda A. ; Brandeau, Greg ; Truelove, Emily

Libro Nuevo

S/ 112,63

S/ 225,26

Ahorras: S/ 112,63

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Collective Genius: The Art And Practice Of Leading Innovation (en Inglés)"

Named one of "10 Management Classics for 2022" by Thinkers50Why can some organizations innovate time and again, while most cannot? You might think the key to innovation is attracting exceptional creative talent. Or making the right investments. Or breaking down organizational silos. All of these things may help--but there's only one way to ensure sustained innovation: you need to lead it--and with a special kind of leadership. Collective Genius shows you how. Preeminent leadership scholar Linda Hill, along with former Pixar tech wizard Greg Brandeau, MIT researcher Emily Truelove, and Being the Boss coauthor Kent Lineback, found among leaders a widely shared, and mistaken, assumption: that a "good" leader in all other respects would also be an effective leader of innovation. The truth is, leading innovation takes a distinctive kind of leadership, one that unleashes and harnesses the "collective genius" of the people in the organization. Using vivid stories of individual leaders at companies like Volkswagen, Google, eBay, and Pfizer, as well as nonprofits and international government agencies, the authors show how successful leaders of innovation don't create a vision and try to make innovation happen themselves. Rather, they create and sustain a culture where innovation is allowed to happen again and again--an environment where people are both willing and able to do the hard work that innovative problem solving requires. Collective Genius will not only inspire you; it will give you the concrete, practical guidance you need to build innovation into the fabric of your business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes