Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Common Denominators: Cultivating Engagement and Belonging in Secondary Mathematics (Reengage Students in Mathematics by Creating Spaces Whe (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.2 x 17.8 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781960574343

Common Denominators: Cultivating Engagement and Belonging in Secondary Mathematics (Reengage Students in Mathematics by Creating Spaces Whe (en Inglés)

Jennifer A. Lenhardt (Autor) · Solution Tree · Tapa Blanda

Common Denominators: Cultivating Engagement and Belonging in Secondary Mathematics (Reengage Students in Mathematics by Creating Spaces Whe (en Inglés) - Lenhardt, Jennifer A.

Libro Físico

S/ 147,38

S/ 294,76

Ahorras: S/ 147,38

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Common Denominators: Cultivating Engagement and Belonging in Secondary Mathematics (Reengage Students in Mathematics by Creating Spaces Whe (en Inglés)"

Engage students in learning mathematics while cultivating a sense of belonging. This helpful guide for secondary mathematics teachers shows you how to shape equitable classrooms by evaluating beliefs and practices that keep students and teachers stuck. Research-backed strategies and personal stories illustrate effective ways to resolve unproductive power dynamics, promote emotional literacy, and create a classroom environment conducive to optimal learning. This book will help secondary mathematics teachers: Develop strategies to discern the reasons students are struggling with mathematics Learn sustainable methods for perceiving unasked questions and target solutions focused on underlying needs Navigate challenging classroom behavior Cultivate a supportive classroom environment and reframe zero-sum interactions with students Evaluate traditional grading and assessments and reform current practices to align with research-based best practice and students' best interests Contents: Introduction: Teacher, Where You From? Part 1: What Our Students Say to Us Chapter 1: I Don't Have a Pencil Chapter 2: When Am I Ever Going to Use This? Chapter 3: Not Today, Ms. Lenhardt Chapter 4: I'm Always in Trouble! Chapter 5: I'm Not a Math Person Part 2: What We Say to One Another Chapter 6: I Don't Give Grades; My Students Earn Them Chapter 7: If Only Students Knew Their Facts Chapter 8: I Have 250 Students Every Semester. I Can't Possibly . . . Epilogue Appendix A: Research Influences Appendix B: Sources for Mathematics Tasks, Lessons, and Professional Learning References and Resources Index

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes