Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada COMPLETE Chromebook INSTRUCTION MANUAL: Master How to Use Chromebook With Ease (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.8 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781697630008

COMPLETE Chromebook INSTRUCTION MANUAL: Master How to Use Chromebook With Ease (en Inglés)

Aaron G. Jackson (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

COMPLETE Chromebook INSTRUCTION MANUAL: Master How to Use Chromebook With Ease (en Inglés) - Jackson, Aaron G.

Libro Físico

S/ 68,78

S/ 137,56

Ahorras: S/ 68,78

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "COMPLETE Chromebook INSTRUCTION MANUAL: Master How to Use Chromebook With Ease (en Inglés)"

Get the ultimate Chromebook manual now and learn how to use Chromebook without stress! This book is written to help you become a Pro user of your device. Whatever brand of Chromebook you get, this Chromebook user guide, written with illustrations and step-by-step instructions, would help you learn how to navigate your device easily. In addition, the author highlights general health tips and safety measures required for users as they operate their device. Whenever you get into trouble, you can easily find the troubleshooting section and resolve any issue with your Chromebook. In summary, you'll discover: How to browse seamlessly using the Chrome app How to manage stored content both in cloud and on your device Optimize your battery life Keyboard shortcuts you should know Using Email and other essential Google services How to customize and personalize your Chromebook How to transfer files easily How to set up printers and cloud print and the list continues If you need the most updated Chromebook user guide, whether you are a beginner, senior or Chromebook enthusiast, this is the right book for you!

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes