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portada Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives With Applications to Marketing and Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781947441149

Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives With Applications to Marketing and Management (en Inglés)

Seenivasan Rajagopal (Autor) · Business Expert Press · Tapa Blanda

Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives With Applications to Marketing and Management (en Inglés) - Rajagopal

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives With Applications to Marketing and Management (en Inglés)"

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

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