¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781475798401

Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching (en Inglés)

Margie Berns (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching (en Inglés) - Berns, Margie

Libro Nuevo

S/ 500,60

S/ 1.001,20

Ahorras: S/ 500,60

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching (en Inglés)"

The introduction of communicative competence as the goal of second and for- eign language teaching has led to recognition of the role of context in language learning and use. As communicative competence is defined by the social and cultural contexts in which it is used, no single communicative competence can serve as the goal and model for all learners. This recognition has had an impact on program design and materials development. One significant change is that the choice of a teaching method is no longer the primary concern. Instead, the first step for the program designer is becoming familiar with the social and cultural features of the context of the language being taught. This includes a consideration of the uses speakers make of the language, their reasons for using it, and their attitudes toward it. Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Commu- nicative Language Teaching explores the relationship between context and com- petence from a theoretical and practical perspective. Its audience is applied linguists in general and language teaching practitioners in particular. The overall aim of its five chapters is to provide a framework for consideration of various contexts of language learning and use and to guide the implementation and development of models of communicative language teaching that are responsive to the context-specific needs of learners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes