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portada Corruption, Infrastructure Management and Public–Private Partnership: Optimizing Through Mathematical Models (Routledge Advances in Risk Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032011233
N° edición
1

Corruption, Infrastructure Management and Public–Private Partnership: Optimizing Through Mathematical Models (Routledge Advances in Risk Management) (en Inglés)

Mohammad Heydari; Kin Keung Lai; Zhou Xiaohu (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Corruption, Infrastructure Management and Public–Private Partnership: Optimizing Through Mathematical Models (Routledge Advances in Risk Management) (en Inglés) - Mohammad Heydari; Kin Keung Lai; Zhou Xiaohu

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Reseña del libro "Corruption, Infrastructure Management and Public–Private Partnership: Optimizing Through Mathematical Models (Routledge Advances in Risk Management) (en Inglés)"

This book looks at what measures we can put in place to check corruption during procurement and what good governance strategies the public sector can adopt to improve the performance of PPP.

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