¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781793651457

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)

Marshall, David T. ; Bradley-Dorsey, Martha ; Brinkman, Jodie (Autor) · Lexington Books · Tapa Blanda

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés) - Marshall, David T. ; Bradley-Dorsey, Martha ; Brinkman, Jodie

Libro Físico

S/ 238,73

S/ 477,45

Ahorras: S/ 238,73

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)"

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption presents social science research that explores how schools navigated the disruption caused by the COVID-19 pandemic from March 2020 through the 2020-21 school year. This book also serves as a history book, documenting what this period was like for those involved in the enterprise of educating children. The book is divided into three sections, allowing for an in-depth exploration of the pandemic's impact. The first section examines how teachers, parents, and school leaders experienced the pandemic, including what this looked like when schools first closed for in-person instruction. Part two explores how schools reopened, both in the United States and abroad, and discusses the trade-offs associated with these decisions. This section also explored how private schools fared and the rise of "pandemic pods". The book concludes with a look at how a range of teacher preparation programs continued their work in uncertain times. This volume represents one of the first to share scholarship on how schools negotiated the COVID-19 crisis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes