Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cross-Curricular Approaches to Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.1 x 1.1 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
1847875955
ISBN13
9781847875952

Cross-Curricular Approaches to Teaching and Learning (en Inglés)

Rowley, Chris -. ; Cooper, Hilary (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Cross-Curricular Approaches to Teaching and Learning (en Inglés) - Rowley, Chris -. ; Cooper, Hilary

Libro Nuevo

S/ 162,49

S/ 324,98

Ahorras: S/ 162,49

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cross-Curricular Approaches to Teaching and Learning (en Inglés)"

What does an integrated primary curriculum look like? How can cross-curricular work help children to learn more effectively? With practical ideas on how to join-up the primary curriculum, Cross-Curricular approaches to the primary curriculum uses history and geography to explore different contexts and strategies for making links between subjects, so that learning is more integrated and relevant to learners. It also demonstrates how these subjects can serve as the basis upon which values can be developed in the curriculum. There are powerful case studies, including examples of pupils′ work and talk, and teachers′ reflections. A companion website contains further examples. Chris Rowley and Hilary Cooper bring together a group of practising teachers and university tutors who offer suggestions on cross-curricular approaches to teaching, keeping values education at the heart. This book will be invaluable to practising primary teachers, student teachers and all those involved in curriculum design. Chris Rowley is in the Faculty of Education at the University of Cumbria and is a Member of the Geographical Association and SAPERE, The Society to Advance Philosophical Enquiry and Reflection in Education. Dr Hilary Cooper is Professor of History and Pedagogy at the University of Cumbria Ambleside Campus

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes