Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada customer intelligence: from data to dialogue
Formato
Libro Físico
Editorial
N° páginas
276.00
ISBN
0470018585
ISBN13
9780470018583

customer intelligence: from data to dialogue

Sean Kelly (Autor) · wiley · Libro Físico

customer intelligence: from data to dialogue - sean kelly

Libro Nuevo

S/ 424,02

S/ 848,04

Ahorras: S/ 424,02

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "customer intelligence: from data to dialogue"

the structure of the book comprises two parts. part 1 outlines the current state of play as far as customer information is concerned and attempts to isolate that which has been successful in achieving an environment of customer intelligence. it also examines the critical issues and dilemmas now facing decision-makers and how these are likely to be resolved. part 2 seeks to isolate the critical success factors that will guide our next steps in utilising customer information and proposes remedies to the deficiencies and obstacles that have been explored earlier. this a book that is rooted in, and informed by, the authors experience of working with large and small corporations seeking to build business intelligence systems that have altered, and will continue to alter, the balance of power in the marketplace.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes