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portada Cyber-Archaeology and Grand Narratives: Digital Technology and Deep-Time Perspectives on Culture Change in the Middle East (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319880815
N° edición
1

Cyber-Archaeology and Grand Narratives: Digital Technology and Deep-Time Perspectives on Culture Change in the Middle East (en Inglés)

Levy, Thomas E. ; Jones, Ian W. N. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Cyber-Archaeology and Grand Narratives: Digital Technology and Deep-Time Perspectives on Culture Change in the Middle East (en Inglés) - Levy, Thomas E. ; Jones, Ian W. N.

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Reseña del libro "Cyber-Archaeology and Grand Narratives: Digital Technology and Deep-Time Perspectives on Culture Change in the Middle East (en Inglés)"

Holistic field that combines the insights of traditional archaeology, archaeological science, and digital archaeologySouthern Levant presents a unique opportunity for archaeologists to evaluate theories of long-term culture changeA critical appraisal of the interface between digital methods and archaeological theory

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