¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Decolonising and Indigenising Music Education: First Peoples Leading Research and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032265766

Decolonising and Indigenising Music Education: First Peoples Leading Research and Practice (en Inglés)

Rakena Te Oti,Hall Clare,Prest Anita (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Decolonising and Indigenising Music Education: First Peoples Leading Research and Practice (en Inglés) - Rakena Te Oti,Hall Clare,Prest Anita

Libro Nuevo

S/ 553,93

S/ 1.107,86

Ahorras: S/ 553,93

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Decolonising and Indigenising Music Education: First Peoples Leading Research and Practice (en Inglés)"

Centring the voices of Indigenous scholars at the intersection of music and education, this co-edited volume contributes to debates about current colonising music education research and practices, and offers alternative decolonising approaches that support music education imbued with Indigenous perspectives. This unique collection is far-ranging, with contributions from Chile, New Zealand, Australia, Canada, Malaysia, India, South Africa, Kenya, and Finland. The authors interrogate and theorize research methodologies, curricula, and practices related to the learning and teaching of music. Providing a meeting place for Indigenous voices and viewpoints from around the globe, this book highlights the imperative that Indigenisation must be Indigenous-led.The book promotes Indigenous scholars' reconceptualisations of how music education is researched and practiced with an emphasis on the application of decolonial ways of being. The authors provocatively demonstrate the value of power sharing and eroding the gaze of non-Indigenous populations. Pushing far beyond the concepts of Western aesthetics and world music, this vital collection of scholarship presents music in education as a social and political action, and shows how to enact Indigenising and decolonizing practices in a wide range of music education contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes