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portada Desire: The Concept and Its Practical Context (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.7 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781412863131
N° edición
1

Desire: The Concept and Its Practical Context (en Inglés)

Airaksinen, Timo ; Gasparski, Wojciech W. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Desire: The Concept and Its Practical Context (en Inglés) - Airaksinen, Timo ; Gasparski, Wojciech W.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Desire: The Concept and Its Practical Context (en Inglés)"

Desire is a rich term meaning wish and want, willingness and relish, appetite and lust. This volume is an effort to analyse the concept of desire and its different practical contexts from a morally philosophic point of view. By analysing multiple definitions and studying underlying motivations, the authors offer a variety of explanations and interpretations.The volume consists of three main parts. The first part, "Desire and Practice," examines desire as a mental state that seeks personal satisfaction. The second part of the volume, "Desire and Moral Life," explores social, cultural, and literary facets of desire. Finally, in the third part, "Business Ethics and Other Contexts," the authors apply PR axiological principles to the business world, examining the conflict between frugality and consumerist ideology, the role of intuition in decision-making, and the need for design education as the basis of effective planning.The contributors to this, the newest volume in Transaction's Praxeology series, seek to explore desire in PR axiological terms, with an eye toward the three E's of praxeology: ethics, effectiveness, and efficiency. In doing so, they demonstrate that desire is central for practical activity in general and work in particular.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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