¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Developing Graphics Frameworks With Java and Opengl (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367720834
N° edición
1

Developing Graphics Frameworks With Java and Opengl (en Inglés)

Lee Stemkoski; James Cona (Autor) · Crc Press · Tapa Dura

Developing Graphics Frameworks With Java and Opengl (en Inglés) - Lee Stemkoski; James Cona

Libro Nuevo

S/ 464,75

S/ 929,50

Ahorras: S/ 464,75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Graphics Frameworks With Java and Opengl (en Inglés)"

Developing Graphics Frameworks with Java and OpenGL shows you how to create software for rendering complete three-dimensional (3D) scenes. The book explains the foundational theoretical concepts as well as the practical programming techniques that will enable you to create your own animated and interactive computer-generated worlds. You will learn how to combine the power of OpenGL, the most widely adopted cross-platform application programming interface (API) for graphics processing unit (GPU) programming, with the accessibility and versatility of the Java programming language. Topics in this book include generating geometric shapes, transforming objects with matrices, applying image-based textures to surfaces, and lighting a scene. Advanced sections explain how to implement procedurally generated textures, postprocessing effects, and shadow mapping. In addition to the sophisticated graphics framework discussed throughout the book, you will gain a foundational knowledge that will allow you to adapt and extend that framework, leading to even more spectacular graphical results. Author bios Lee Stemkoski is a professor of mathematics and computer science. He earned his Ph.D. in mathematics from Dartmouth College in 2006 and has been teaching at the college level since. His specialties are computer graphics, video game development, and virtual and augmented reality programming. James Cona is an up-and-coming software engineer who studied computer science at Adelphi University. Some of his specific interests include music, video game programming, 3D graphics, artificial intelligence, and clear and efficient software development in general.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes