Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Developing Writing Competence in l2 Chinese Classrooms: Research and Application (Second Language Acquisition, 161) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781800413030

Developing Writing Competence in l2 Chinese Classrooms: Research and Application (Second Language Acquisition, 161) (en Inglés)

Li Yang (Ilustrado por) · Laura Valentín-Rivera (Ilustrado por) · Multilingual Matters Limited · Tapa Dura

Developing Writing Competence in l2 Chinese Classrooms: Research and Application (Second Language Acquisition, 161) (en Inglés) - Yang, Li ; Valentín-Rivera, Laura

Libro Nuevo

S/ 379,89

S/ 759,79

Ahorras: S/ 379,89

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Writing Competence in l2 Chinese Classrooms: Research and Application (Second Language Acquisition, 161) (en Inglés)"

This edited volume focuses on writing Chinese as a second language (L2). It provides readers with cutting-edge empirical research and insightful teaching methods and strategies for effectively developing L2 writing competence in L2 Chinese classroom contexts. The themes encompass heritage versus foreign language writers, individual versus collaborative writing, writing as process versus writing as product, writing-focused intervention and written corrective feedback in L2 Chinese classrooms, as well as online writing instruction during and beyond the pandemic. In addition to providing meaningful and innovative contributions for graduate students and researchers who wish to further explore learners' writing development in L2 Chinese, each chapter offers practical, detailed and insightful pedagogical recommendations to assist language teachers and educators, graduate students and research scholars in making well-informed decisions on writing instruction in L2 Chinese and to facilitate the implementation of writing-focused activities within classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes