¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Dislike-Minded: Media, Audiences, and the Dynamics of Taste: 37 (Critical Cultural Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781479809264
Categorías

Dislike-Minded: Media, Audiences, and the Dynamics of Taste: 37 (Critical Cultural Communication) (en Inglés)

Jonathan Gray (Autor) · Nyu Press · Tapa Dura

Dislike-Minded: Media, Audiences, and the Dynamics of Taste: 37 (Critical Cultural Communication) (en Inglés) - Jonathan Gray

Libro Nuevo

S/ 455,47

S/ 910,95

Ahorras: S/ 455,47

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Dislike-Minded: Media, Audiences, and the Dynamics of Taste: 37 (Critical Cultural Communication) (en Inglés)"

Explains why audiences dislike certain media and what happens when they doThe study and discussion of media is replete with talk of fans, loves, stans, likes, and favorites, but what of dislikes, distastes, and alienation?Dislike-Minded draws from over two-hundred qualitative interviews to probe what the media's failures, wounds, and sore spots tell us about media culture, taste, identity, representation, meaning, textuality, audiences, and citizenship. The book refuses the simplicity of Pierre Bourdieu's famous dictum that dislike is (only) snobbery. Instead, Jonathan Gray pushes onward to uncover other explanations for what it ultimately means to dislike specific artifacts of television, film, and other media, and why this dislike matters.As we watch and listen through gritted teeth, Dislike-Minded listens to what is being said, and presents a bold case for a new line of audience research within communication, media, and cultural studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes