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portada Doing Experimental Media Archaeology: Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
167
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783110795806

Doing Experimental Media Archaeology: Theory (en Inglés)

Andreas Fickers (Autor) · Annie Oever (Autor) · Walter de Gruyter · Tapa Dura

Doing Experimental Media Archaeology: Theory (en Inglés) - Fickers, Andreas ; Oever, Annie

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Doing Experimental Media Archaeology: Theory (en Inglés)"

This book offers a plea to take the materiality of media technologies and the sensorial and tacit dimensions of media use into account in the writing of the histories of media and technology. In short, it is a bold attempt to question media history from the perspective of an experimental media archaeology approach. It offers a systematic reflection on the value and function of hands-on experimentation in research and teaching. Doing Experimental Media Archaeology: Theory is the twin volume to Doing Experimental Media Archaeology: Practice, authored by Tim van der Heijden and Aleksander Kolkowski.

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El libro está escrito en Inglés.
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