¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Emotional Value in the Composition Classroom (Routledge Research in Writing Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032513546
N° edición
1

Emotional Value in the Composition Classroom (Routledge Research in Writing Studies) (en Inglés)

Ryan Crawford (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Emotional Value in the Composition Classroom (Routledge Research in Writing Studies) (en Inglés) - Ryan Crawford

Libro Nuevo

S/ 455,47

S/ 910,95

Ahorras: S/ 455,47

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Emotional Value in the Composition Classroom (Routledge Research in Writing Studies) (en Inglés)"

Using the concept of "plasticity," or the brain's ability to change through growth and reorganization, as a theoretical framework, this book argues that encouraging an exploration of the self better establishes emotional value in the composition classroom. This book explores recent evidence from studies in modern neuroscience to provide biological correlations between current and developing theory and pedagogy in Composition Studies. Starting with the concept of self, each subsequent chapter builds a neurobiological understanding of how emotional value, intrinsic motivation, creativity, and happiness are constructed and felt. This material exploration shows how these factors can maintain motivation, improve long-term memory, encourage creative risk, and initiate complex considerations of being. Recognizing the shift in Composition Studies to posthuman and new materialist methodologies, this modern neuroscience is presented as a useful parallel to--rather than being at odds with--these and other current methodologies, theories, and pedagogies. Outlining the need for a more student-focused, guided-discovery framework for the composition classroom, this interdisciplinary resource will be of interest to scholars and students in the field of Composition Studies, Communication Studies, Education, Psychology, and Philosophy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes