¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Empowering Human Dynamics Research with Social Media and Geospatial Data Analytics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
283
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9783030830090

Empowering Human Dynamics Research with Social Media and Geospatial Data Analytics (en Inglés)

Nara, Atsushi ; Tsou, Ming-Hsiang (Autor) · Springer · Tapa Dura

Empowering Human Dynamics Research with Social Media and Geospatial Data Analytics (en Inglés) - Nara, Atsushi ; Tsou, Ming-Hsiang

Libro Nuevo

S/ 711,88

S/ 1.423,77

Ahorras: S/ 711,88

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Jueves 22 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Empowering Human Dynamics Research with Social Media and Geospatial Data Analytics (en Inglés)"

This book discusses theoretical backgrounds, techniques and methodologies, and applications of the current state-of-the-art human dynamics research utilizing social media and geospatial big data. It describes various forms of social media and big data with location information, theory development, data collection and management techniques, and analytical methodologies to conduct human dynamics research including geographic information systems (GIS), spatiotemporal data analytics, text mining and semantic analysis, machine learning, trajectory data analysis, and geovisualization. The book also covers applied interdisciplinary research examples ranging from disaster management, public health, urban geography, and spatiotemporal information diffusion. By providing theoretical foundations, solid empirical research backgrounds, techniques, and methodologies as well as application examples from diverse interdisciplinary fields, this book will be a valuable resource to students, researchers and practitioners who utilize or plan to employ social media and big data in their work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes