¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Engaged Clinical Practice: Preparing Mentor Teachers and University-Based Educators to Support Teacher Candidate Learning and Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781475849912

Engaged Clinical Practice: Preparing Mentor Teachers and University-Based Educators to Support Teacher Candidate Learning and Development (en Inglés)

Philip Bernhardt; Thomas Conway; Greer Richardson (Autor) · Rowman & Littlefield · Tapa Blanda

Engaged Clinical Practice: Preparing Mentor Teachers and University-Based Educators to Support Teacher Candidate Learning and Development (en Inglés) - Philip Bernhardt; Thomas Conway; Greer Richardson

Libro Nuevo

S/ 130,17

S/ 260,34

Ahorras: S/ 130,17

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Engaged Clinical Practice: Preparing Mentor Teachers and University-Based Educators to Support Teacher Candidate Learning and Development (en Inglés)"

Clinical experiences, supported by well-prepared mentor teachers and university-based teacher educators, are essential for developing successful teacher candidates. While the design and structure of these significant learning opportunities often vary among preparation programs, a common feature is teacher candidates work in partnered educational settings engaged in teaching that is closely aligned with coursework and in collaboration with individuals tasked with supporting their growth, development, and entry into the profession. The primary purpose of this text is to provide readers a varied set of examples from teacher preparation programs that have established effective systems, practices, and/or pedagogies to develop and support mentor teachers and university-based educators in becoming effective clinical coaches. The text endeavors to shine a bright light on those programmatic efforts shaping teacher preparation in impactful, meaningful, and sustainable ways. This text will be of primary interest to all those working in organizations, institutes of higher education, alternative licensure programs, and schools and districts involved with the preparation of teacher candidates.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes