¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Engaging With Meditative Inquiry in Teaching, Learning, and Research: Realizing Transformative Potentials in Diverse Contexts (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
318
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367652265
N° edición
1

Engaging With Meditative Inquiry in Teaching, Learning, and Research: Realizing Transformative Potentials in Diverse Contexts (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)

Ashwani Kumar (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Engaging With Meditative Inquiry in Teaching, Learning, and Research: Realizing Transformative Potentials in Diverse Contexts (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés) - Ashwani Kumar (Editor)

Libro Nuevo

S/ 451,62

S/ 903,25

Ahorras: S/ 451,62

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Engaging With Meditative Inquiry in Teaching, Learning, and Research: Realizing Transformative Potentials in Diverse Contexts (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)"

This collection of multi/inter-disciplinary essays explores the transformative potential of Ashwani Kumar's work on meditative inquiry - a holistic approach to teaching, learning, researching, creating, and living - in diverse educational contexts. Aspiring to awaken awareness, intelligence, compassion, collaboration, and aesthetic sensibility among students and their teachers through self-reflection, critique, dialogue, and creative exploration, this volume: Showcases unique ways in which scholars from diverse disciplinary, cultural, and geographic contexts have engaged with meditative inquiry in their own fields. Provides a space where African, Asian, Buddhist, Indigenous, and Western scholars engage with the idea of meditative inquiry from their own cultural, philosophical, and spiritual traditions, perspectives, and practices. Explores a variety of themes in relation to meditative inquiry including arts-based research, poetic inquiry, Africentricity, Indigenous thinking, martial arts, positive psychology, trauma, dispute resolution, and critical discourse analysis. Offers insights into how the principles of meditative inquiry can be incorporated in classrooms and, thereby, contributes to the growing interest in mindfulness, meditation, and other holistic approaches in schools and academia. The diverse and rich contributions contained in this volume offer valuable perspectives and practices for scholars, students, and educators interested in exploring and adopting the principles of meditative inquiry in their specific fields and contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes