Envío gratis a TODO el Perú solo hasta el 14/06  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evaluating Literacy Instruction: Principles and Promising Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138843073
N° edición
1

Evaluating Literacy Instruction: Principles and Promising Practices (en Inglés)

Rachael E. Gabriel Richard L. Allington (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Evaluating Literacy Instruction: Principles and Promising Practices (en Inglés) - Rachael E. Gabriel Richard L. Allington

Libro Físico

S/ 594,99

S/ 1.189,98

Ahorras: S/ 594,99

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluating Literacy Instruction: Principles and Promising Practices (en Inglés)"

This must-read book for all literacy educators illuminates the intersection of research on literacy instruction and teacher evaluation. Since 2009, 46 states have changed or revised policies related to evaluating teachers and school leaders. In order for these new policies to be used to support and develop effective literacy instruction, resources are needed that connect the best of what is known about teaching literacy with current evaluation policies and support practices. A major contribution to meeting this need, the volume brings together a range of perspectives on tools, systems, and policies for the evaluation of teaching, organized into two sections: - Crafting Systems and Policies for Evaluating Literacy Instruction - Examples of Alternative Systems/Approaches for Evaluating Literacy Instruction Across the text, expert scholars in the field emphasize the need for literacy professionals to do more than merely apply generic observation instruments for teacher evaluation, but also to consider how these tools reflect professional values, how elements of effective literacy instruction can be unearthed or included within them, and how teacher evaluation systems and policies can be used to increase students' opportunities to develop literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes