¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Event Design: Social Perspectives and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138082632

Event Design: Social Perspectives and Practices (en Inglés)

Richards, Greg ; Marques, Lénia ; Mein, Karen (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Event Design: Social Perspectives and Practices (en Inglés) - Richards, Greg ; Marques, Lénia ; Mein, Karen

Libro Físico

S/ 224,06

S/ 448,13

Ahorras: S/ 224,06

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Event Design: Social Perspectives and Practices (en Inglés)"

Events are becoming more complex as their range of functions grows, as meeting places, creative spaces, economic catalysts, social drivers, community builders, image makers, business forums and network nodes. Effective design can produce more successful business models that can help to sustain cultural and sporting activities even in difficult economic times. This process requires creative imagination, and a design methodology or in other words 'imagineering'. This book brings together a wide range of international experts in the fields of events, design and imagineering to examine the event design process. It explores the entire event experience from conception and production to consumption and co-creation. By doing so it offers insight into effective strategies for coping with the shift in value creation away from transactional economic value towards social and relational value which benefit a range of stakeholders from the community to policy makers. Mega-events, small community events, business events and festivals in eight different countries are examined providing an international view of social issues in event design. A wide selection of current research perspectives is employed, integrating both theoretical and applied contributions. The multidisciplinary nature of the material means that it will appeal to a broad academic audience, such as art and design, cultural studies, tourism, events studies, sociology and hospitality.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes