¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Exploring the Interface Between Individual Difference Variables and the Knowledge of Second Language Grammar (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
137
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9783030848781

Exploring the Interface Between Individual Difference Variables and the Knowledge of Second Language Grammar (en Inglés)

Miroslaw Pawlak (Autor) · Springer · Tapa Dura

Exploring the Interface Between Individual Difference Variables and the Knowledge of Second Language Grammar (en Inglés) - Pawlak, Miroslaw

Libro Nuevo

S/ 502,54

S/ 1.005,07

Ahorras: S/ 502,54

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Exploring the Interface Between Individual Difference Variables and the Knowledge of Second Language Grammar (en Inglés)"

The last few decades have seen extensive research focusing of the relative effectiveness of different instructional options that can be employed in teaching grammar structures (e.g., deduction and induction, different types of corrective feedback, input-based vs. output-based practice). However, the contribution of such pedagogical intervention and the resulting knowledge of target language grammar are mediated by a number of factors related to a specific context, the properties of the features being taught and, most importantly, individual learner profiles. Nonetheless, research into the moderating role of individual difference variables has been scant, limited to only several factors, and seldom taking into account complex interactions between variables. The book seeks to fill this evident gap by investigating the mediating effect of selected cognitive and affective factors on explicit and implicit (or highly automatized) knowledge of the English passive voice. In doing so, the study sheds the so-much-needed light on the predictors of second language grammar knowledge but also, to some extent, on the usefulness of instructional techniques used to develop it.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes