¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Flavors for Nutraceutical and Functional Foods (Nutraceuticals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138064171
N° edición
1

Flavors for Nutraceutical and Functional Foods (Nutraceuticals) (en Inglés)

Libro Nuevo

S/ 530,85

S/ 1.061,69

Ahorras: S/ 530,85

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Flavors for Nutraceutical and Functional Foods (Nutraceuticals) (en Inglés)"

Flavors are an integral part of nutraceutical formulations. Flavors offer significant advantage to Nutraceuticals when it comes to palatability and get an edge over other products in an extremely competitive nutraceutical market. Flavors for Nutraceuticals and Functional Foods addresses different natural ingredients/botanicals used in various functional foods and nutraceutical products. The techniques of incorporating flavors in Nutraceutical products can be classified as conventional and using recently developed modern techniques such as nanotechnology are also covered in different chapters. These techniques are mainly used for masking the taste of nutraceutical and functional food products. The book discusses the basics of flavors and the significance of the flavor industry in relation to Nutraceuticals. This book covers various processes involved in incorporating flavor and improving product acceptability. It provides an overview on the potential applications of the main terpene based flavors as part of nutraceuticals formulations. This book will serve as a reference to academicians and industry people who are involved in Nutraceutical formulations and marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes