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portada Foundation Building Campaign: Second Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.4 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9780990744139

Foundation Building Campaign: Second Edition (en Inglés)

Michael L. Stickler (Autor) · Mariah Bliss (Ilustrado por) · Vision Group, Ltd · Tapa Blanda

Foundation Building Campaign: Second Edition (en Inglés) - Stickler, Michael L. ; Bliss, Mariah

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Foundation Building Campaign: Second Edition (en Inglés)"

Have you ever wondered why your building campaigns just fall flat? Need to skyrocket your fundraising - but you're not sure how? Mike Stickler's Foundation Building Campaign is here to help. In this 78-page book, Stickler lays out the tools, strategies, and techniques every nonprofit leader needs to achieve success. From defining your organization's vision and mission to identifying your best sources of funding, the inner secrets of stewardship are revealed to you. Get your foundation ready - because once you put Foundation Building Campaign into action, you won't look back!

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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