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portada frontiers in new media research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN
0415524156
ISBN13
9780415524155

frontiers in new media research (en Inglés)

Francis L. F. Lee (Ilustrado por) · Louis Leung (Ilustrado por) · Jack Linchuan Qiu (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

frontiers in new media research (en Inglés) - Lee, Francis L. F. ; Leung, Louis ; Qiu, Jack Linchuan

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "frontiers in new media research (en Inglés)"

This volume puts together the works of a group of distinguished scholars and active researchers in the field of media and communication studies to reflect upon the past, present, and future of new media research. The chapters examine the implications of new media technologies on everyday life, existing social institutions, and the society at large at various levels of analysis. Macro-level analyses of changing techno-social formation - such as discussions of the rise of surveillance society and the "fifth estate" - are combined with studies on concrete and specific new media phenomena, such as the rise of Pro-Am collaboration and "fan labor" online. In the process, prominent concepts in the field of new media studies, such as social capital, displacement, and convergence, are critically examined, while new theoretical perspectives are proposed and explicated. Reflecting the inter-disciplinary nature of the field of new media studies and communication research in general, the chapters interrogate into the problematic through a range of theoretical and methodological approaches. The book should offer students and researchers who are interested in the social impact of new media both critical reviews of the existing literature and inspirations for developing new research questions.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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