¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Fundamentals of Mobile Computing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
241
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.6 x 20.3 x 1.4 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9781639872497

Fundamentals of Mobile Computing (en Inglés)

Nicolas Hudson (Ilustrado por) · Murphy & Moore Publishing · Tapa Dura

Fundamentals of Mobile Computing (en Inglés) - Hudson, Nicolas

Libro Físico

S/ 544,04

S/ 1.088,08

Ahorras: S/ 544,04

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Fundamentals of Mobile Computing (en Inglés)"

Human-computer interactions in which computers are expected to be transported during the course of usage are defined as mobile computing. It allows wireless transmission of data, voice and video without the need of a fixed physical link. GSM, CDMA and LTE are some of the wireless technologies used by these devices. The guiding principles of mobile computing technologies are portability, connectivity, interactivity and individuality. Some of the examples of common mobile computing devices are portable computers, wearable computers, smart cards, personal digital assistants and laptops. This domain has greatly benefitted from the technical advancements in computing technology such as low-power PC processors, small size digital memory technology, and inexpensive display systems. Some of the security issues faced by mobile computing technologies include hacking, piracy, online frauds and industrial espionage. Mobile computing is an upcoming field of science that has undergone rapid development over the past few decades. Some of the diverse topics covered herein address the varied branches that fall under this category. This book is an essential guide for both academicians and those who wish to pursue this discipline further.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes