Compartir
Gamification in Learning and Education: Enjoy Learning Like Gaming (Advances in Game-Based Learning) (en Inglés)
Sangkyun Kim
(Autor)
·
Kibong Song
(Autor)
·
Barbara Lockee
(Autor)
·
Springer
· Tapa Dura
Gamification in Learning and Education: Enjoy Learning Like Gaming (Advances in Game-Based Learning) (en Inglés) - Kim, Sangkyun ; Song, Kibong ; Lockee, Barbara
S/ 754,14
S/ 1.508,28
Ahorras: S/ 754,14
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 01 de Julio y el
Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Gamification in Learning and Education: Enjoy Learning Like Gaming (Advances in Game-Based Learning) (en Inglés)"
This book explores the theoretical foundations of gamification in learning and education. It has become increasingly difficult to engage and motivate students. Gamification not only makes learning interesting, but also allows game players to solve problems and learn lessons through repeated attempts and failures. This "positive failure" can motivate students to attempt a difficult mission. Chapters in this volume cover topics such as the definition and characteristics of gamification, gamification in learning and education, theories, research on gamification, framework, strategy, and cases.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.