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portada Grand Research Challenges in Games and Entertainment Computing in Brazil - Grandgamesbr 2020-2030: First Forum, Grandgamesbr 2020, Recife, Brazil, Nov (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
275
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783031276385

Grand Research Challenges in Games and Entertainment Computing in Brazil - Grandgamesbr 2020-2030: First Forum, Grandgamesbr 2020, Recife, Brazil, Nov (en Inglés)

Santos, Rodrigo Pereira Dos ; Hounsell, Marcelo Da Silva (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Grand Research Challenges in Games and Entertainment Computing in Brazil - Grandgamesbr 2020-2030: First Forum, Grandgamesbr 2020, Recife, Brazil, Nov (en Inglés) - Santos, Rodrigo Pereira Dos ; Hounsell, Marcelo Da Silva

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Reseña del libro "Grand Research Challenges in Games and Entertainment Computing in Brazil - Grandgamesbr 2020-2030: First Forum, Grandgamesbr 2020, Recife, Brazil, Nov (en Inglés)"

This book constitutes selected papers presented during the two events: the First Forum, GranDGamesBR 2020, held in Recife, Brazil, in November 2020, and the Second Forum, GranDGamesBR 2021, held in Gramado, Brazi, in October 2021.The 12 papers presented were thoroughly reviewed and selected from 24 submissions. The topics included in this volume cover the following fields connected to games and entertainment computing: game design, educational games, games evaluation, game-based learning, player experience, human-computer interaction, games industry, business models, game software ecosystems, ethics, serious games, cyberdemocracy, emotional design, computer graphics, cognitive simulation, immersive entertainment, virtual/augmented/extended reality, gamification, and creative process.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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