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portada Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making big Profits From Your Small Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.3 x 2.4 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN
0618785914
ISBN13
9780618785919
N° edición
0004

Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making big Profits From Your Small Business (en Inglés)

Jay Conrad Levinson (Autor) · Harper Business · Tapa Blanda

Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making big Profits From Your Small Business (en Inglés) - Levinson, Jay Conrad

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making big Profits From Your Small Business (en Inglés)"

NATIONAL BESTSELLERThe book that started the guerilla marketing revolution, expanded and completely updated for the twenty-first century. Jay Levinson's Guerrilla Marketing revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid and effective ideas, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including strategies for marketing on the internet (explaining when and precisely how to use it); tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing; programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business, and management lessons in the age of telecommuting and freelance employees. Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible--and the book every small-business owner should have on his or her shelf.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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