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portada handbook of quality-of-life research: an ethical marketing perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
458
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.4 cm
Peso
0.65 kg.
ISBN
9048158915
ISBN13
9789048158911

handbook of quality-of-life research: an ethical marketing perspective (en Inglés)

M. Joseph Sirgy (Autor) · Springer · Tapa Blanda

handbook of quality-of-life research: an ethical marketing perspective (en Inglés) - Sirgy, M. Joseph

Libro Nuevo

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Reseña del libro "handbook of quality-of-life research: an ethical marketing perspective (en Inglés)"

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, philosophical, and measurement issues in QOL research. The handbook also approaches selected QOL studies in relation to various populations in various life domains. The marketing approach is highly pragmatic because it allows social and behavioral scientists from any discipline to apply marketing concepts to plan social change and assess the impact of intervention strategies on the QOL of targeted populations.

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