Libros para mamá: ¡Hasta 60% OFF y despacho en 24 horas!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Hispanic Muslims in the United States: Agency, Identity, and Religious Commitment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
274
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781725253841

Hispanic Muslims in the United States: Agency, Identity, and Religious Commitment (en Inglés)

Victor Hugo Cuartas (Autor) · Wipf And Stock · Tapa Blanda

Hispanic Muslims in the United States: Agency, Identity, and Religious Commitment (en Inglés) - Victor Hugo Cuartas

Libro Nuevo

S/ 130,68

S/ 261,36

Ahorras: S/ 130,68

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Hispanic Muslims in the United States: Agency, Identity, and Religious Commitment (en Inglés)"

The empirical case in this study is that of the Hispanic Catholic converts to Islam in the Washington, DC Metropolitan and New Jersey areas of the United States. The central research question is: To what extent do Hispanic Muslim converts play a role in making different choices regarding religious commitment and practice? The argument is that not only do both the more and less active converts play a central role in making choices during the pre-affiliation and post-affiliation stages, but that these choices can often be strategic in nature as they practice the new religion in the United States. These choices are shaped by multiple factors. This contributes to a new understanding of the prevailing debates among Muslims in Europe and the United States on the nature of Muslim minorities in the West—that Muslims here are not merely transplanted but are active participants of diverse expressions of local Islam. The evidence in my research shows that being less active does not mean converts do not play a role or make choices. Both more active and less active converts make choices based on multiple factors. This is especially significant as the main aim of this thesis is to show that the converts make choices and play a role in the post-affiliation stage and that these often have strategic elements.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes