Libros para mamá: ¡Hasta 60% OFF y despacho en 24 horas!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Holocaust Education in Primary Schools in the Twenty-First Century: Current Practices, Potentials and Ways Forward (The Holocaust and its Contexts) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783319730981

Holocaust Education in Primary Schools in the Twenty-First Century: Current Practices, Potentials and Ways Forward (The Holocaust and its Contexts) (en Inglés)

James Griffiths (Editor) Claus-Christian W. Szejnmann (Editor) Paula Cowan (Editor) (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Holocaust Education in Primary Schools in the Twenty-First Century: Current Practices, Potentials and Ways Forward (The Holocaust and its Contexts) (en Inglés) - James Griffiths (editor) Claus-Christian W. Szejnmann (editor) Paula Cowan (editor)

Libro Nuevo

S/ 579,82

S/ 1.159,64

Ahorras: S/ 579,82

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Holocaust Education in Primary Schools in the Twenty-First Century: Current Practices, Potentials and Ways Forward (The Holocaust and its Contexts) (en Inglés)"

This collection is the first of its kind, bringing together Holocaust educational researchers as well as school and museum educators from across the globe, to discuss the potentials of Holocaust education in relation to primary school children. Its contributors are from countries that have a unique relationship with the Holocaust, such as Germany, Israel, neutral Switzerland, and Allied countries outside the UK. Their research provides new insight into the diverse ways in which primary aged students engage with Holocaust education. Chapters explore the impact of teaching the Holocaust to this age group, school and museum teaching pedagogies, and primary students’ perspectives of the Holocaust. This book will appeal to school and museum educators of primary aged students whose work requires them to teach the Holocaust, Citizenship (or Civics) or Human Rights Education. Since the turn of the twenty-first century there has been a transformation in school and museum-based Holocaust education. This book clearly demonstrates that primary education has been included in this transformation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes